Vuur (5, slot): stoffen verwarmen

Hein Bruijnesteijn

Ze zitten nu zo’n vier weken in de brugklas, het is nog allemaal heel nieuw voor ze. Het werk in de schriften is voor de eerste keer beoordeeld. In de kring hebben ze hun schrift teruggekregen. “Lees mijn op- en aanmerkingen!” Hij heeft nog een paar schriften op zijn schoot en kijkt vertwijfeld rond: “Staat geen naam op …” Het is duidelijk wie dat waren. Beschaamd komen die een voor een naar hem toe en zetten hun naam op het schrift en nemen het mee naar hun plaats. “Oké, ik heb er veel tijd ingestopt, ik heb met potlood vaker bij jullie werk gezet wat wel goed is dan wat niet goed is, maar wel steeds aangegeven wat je nog moet aanvullen …

NVOX

NVOX 2015 • nummer 7 • bladzijde 356-357

Artikel lezen?

Dit artikel is alleen toegankelijk voor leden van NVON. Wil je verder lezen?
Log dan eerst in

Nog geen lid? Meld u aan!