N-term

N-term

Door: Mirjam Kisteman | Datum: Dinsdag 21 mei 2019, 13:56 uur

Kan / wil / durft iemand al een schatting te maken van de te verwachten N-term?

Antwoord:

Door: Job Voorveld | Datum: Dinsdag 21 mei 2019, 20:37 uur

Het maken van een inschatting blijft natuurlijk altijd lastig. Helemaal gezien de N-term de afgelopen jaren nou niet echt stabiel was. Voor het maken van een inschatting kijk ik naar het verschil tussen mijn SE en CE cijfers. Dit geeft bij mij een N-tern van 1,3 a 1,4.

Ik ben benieuwd wat anderen denken, helemaal gezien de N-term van de afgelopen 5 jaar!

Door: Pluim | Datum: Dinsdag 21 mei 2019, 20:54 uur (Bewerkt op: 21-05-2019 20:55)

Ik herken mij in het beeld N-term van circa 1,4, want dan is CE-en SE hetzelfde bij mij.

Afgelopen twee jaren scoorde ik steeds gemiddeld iets hoger op CE dan op SE, dus een hogere N-term zou mij bij dit examen ook zomaar eens kunnen.

Veel leerlingen die iets onder gemiddeld scoren op SE hebben duidelijk veel moeite met het CE en laten veel punten liggen en er zijn bij mij dit jaar geen hoge scores boven 50 punten.

Mijn verwaching N-term: tussen 1,2 - 1,6.

Door: Mirjam Kisteman | Datum: Woensdag 22 mei 2019, 09:01 uur

Ok dank je, die N-term past ook bij hoe mijn leerlingen scoren. Afwachten nu maar....

Door: Giesekam | Datum: Woensdag 22 mei 2019, 21:07 uur (Bewerkt op: 22-05-2019 21:08)

Ja hier hetzelfde N-term van circa 1,4 komt bij mij het best overeen en voorgaande jaren zat ik ook steeds binnen de marge, nu nog even duimen.