Vraag 25

Vraag 25

Door: Ad Mooldijk | Datum: Zondag 24 april 2022, 22:32 uur

Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen.

Antwoord:

Door: Wouter den Boer | Datum: Dinsdag 24 mei 2022, 21:03 uur

Nou, ik vermoed dat ze afgekeken hebben bi de MAVO en deze vraag maar hebben gesteld. Het niveau is echt verontrustend laag en dat zorgt dan weer voor argwaan...kost tijd. En wie heeft verzonnen dat de vraag op deze manier beantwoord moet worden én op de vorige blz het schema staat....halverwege ben je al drie keer heen en weer gegaan om angstvallig aan de vraag te kunnen voldoen...

Door: Annemarie Sluis | Datum: Donderdag 26 mei 2022, 11:45 uur

Leerling (met tijdnood?) heeft 'water, 2, 1' ingevuld, dus zonder de hele zin over te schrijven. Dat mag ik toch wel goed rekenen? 

Door: Erwin van Ballegoij | Datum: Donderdag 26 mei 2022, 12:10 uur

@Annemarie, ik heb ook één zo'n leerling en ik heb het goed geteld. Als de tweede corrector het er niet mee eens is, zal ik deze leerling bij een eventuele herkansing eens flink inpeperen dat ze niet zo lui moet zijn en gewoon de zin over moet schrijven. Ze had tijd genoeg, ze heeft haar werk voor de eindtijd ingeleverd.

Door: Wouter den Boer | Datum: Vrijdag 27 mei 2022, 13:07 uur

Ik zou ook de punten toekennen. Want het is toch duidelijk? 

Door: Inge Roos | Datum: Zondag 29 mei 2022, 13:08 uur

Grrr... Door dat stomme overschrijven van de zin, vergeten sommige leerlingen dus de stof op te schrijven. "De stof wordt na stap 2 teruggevoerd naar stap 1". Zo zonde van dat punt, want ze zien dus heus goed dat er water wordt teruggevoerd!

Of dat ze zicht vergissen in het nummer... De stof water wordt na stap 2 teruggevoerd naar stap3".