Vraag 27

Vraag 27

Door: Ad Mooldijk | Datum: Zaterdag 14 maart 2020, 21:37 uur

Plaats hier uw vraag of reactie of mening.

Antwoord:

Door: Carin Heere-Alkemade | Datum: Zaterdag 22 mei 2021, 16:28 uur

Wat als er voor de tijd 20 ms of 190 ms gebruikt is (pieken of trillingen tellen) en is ingevuld in f=1/T? Mag completeren dan? Of valt dit ook onder de opmerking onderaan. Er is niet T=10ms ingevuld.

Door: Saarloos | Datum: Zondag 23 mei 2021, 09:09 uur

ik denk dat dit mag.... anders straf je ze eigenlijk 2 x af

Door: van Garderen | Datum: Zondag 23 mei 2021, 11:17 uur

ja de opmerking geldt alleen voor 10 ms

Door: van Garderen | Datum: Zondag 23 mei 2021, 14:19 uur

Methode 2 wat is het verschil tussen het tweede en het derde bolletje?

Door: Martijn van Aken | Datum: Zondag 23 mei 2021, 17:03 uur

Als iemand wel de juiste methode gebruikt (aantal trillingen delen door tijd), maar de tijd of aantal trillingen verkeerd afleest, maar WEL goed deelt en eenheid en s.c. goed heeft, heb je het verkeerde getal, maar wel bol 1 en 3?

Door: van Garderen | Datum: Zondag 23 mei 2021, 19:57 uur

dat is precies mijn probleem want je hebt bolletje twee dan niet, maar er valt verder niets te doen om te completeren.
Maar ik zou ze wel geven

Door: Hutjens | Datum: Maandag 24 mei 2021, 14:21 uur

En wat als ze pieken tellen en de tijd verkeerd aflezen. Bol 1 geef ik sowieso. 2 niet. Derde ook niet?

Door: Jacco Dankers | Datum: Maandag 24 mei 2021, 17:04 uur

Bij methode 2 gaat het completeren volgens mij alleen nog om rekenen, significantie en eenheid.
Dus als de afgelezen waarden overeenkomen met het gegeven interval, maar vervolgens een rekenfout, eenheidsfout en/of significantiefout gemaakt wordt: bol 2 wel en bol 3 niet. 
Als de afgelezen waarden niet overeenkomen met het gegeven interval: bol 2 niet, maar bol 3 kan nog wel gescoord worden als er geen rekenfout, eenheidsfout en/of significantiefout gemaakt wordt.