Vraag 33

Vraag 33

Door: Muller | Datum: Dinsdag 21 mei 2019, 19:37 uur

opmerkingen

Antwoord:

Door: Arjan van Ginneken | Datum: Zondag 26 mei 2019, 20:53 uur

Ik heb een leerling die heeft voor R-CH2-SH een 2 staan maar ook links boven de C en linksboven de S een 2 gezet. Zo ongeveer: 2 R-2CH2-2S.

Wat zouden jullie doen? Zonder die 2 tweeën heeft ze het indienantwoord voor 2p, nu mist ze alle punten.

Door: Manon van der Waal | Datum: Maandag 27 mei 2019, 11:06 uur

Ik zou daar inderdaad 0 pt voor geven.

Door: Inge Roos | Datum: Maandag 27 mei 2019, 11:12 uur

Een leelring met 1H+ en 1 ena de pijl zou volgens het bolletjesmodel een punt krijgen voor het 1e bolletje (e- na de pijl) en een punt volgens het 3e bolletje (ladingsbalans juist). maar eht 2e indienantwoord geet maar 1 punt. 

Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen deze twee is? 

Door: Visser-Meijer | Datum: Maandag 27 mei 2019, 11:24 uur

Het tweede indien antwoord is toegevoegd omdat je inderdaad met het bolletjesmodel op 2 punten uit zou komen, je mag dan ook maar 1 punt toekennen. Ik vermoed dat ze gedacht hebben dat het dan ook heel makkelijk per ongeluk goed is gegaan met de ladingsbalans en dat je daarom maar 1 punt mag toekennen.

Door: Maaike Erends-Jansen | Datum: Maandag 27 mei 2019, 20:53 uur

Dit is de bedoeling van indien antwoorden. Antwoorden die anders dan het bolletjesmodel beoordeeld moeten worden. Door 1x H+ en 1x e- is de vraag zo erg versimpeld dat je volgens het correctiemodel nu nog maar 1 in plaats van 2 punten mag toekennen.